הפעלות לבני נוער

הפעלות לבני נוער

למסיבת בנות לגילאי 13-18 לחצו כאן

חדש בחוויה בסגול:  הפעלה בסגנון תוכנית הטלוויזיה "הכל הולך!"

הפעלה מצחיקה ולא שגרתית הכוללת משחקים מתוכנית הטלוויזיה "הכל הולך" בשילוב עם משחקי חברה נוספים ומשחקים מעולם האימפרוביזציה! לפרטים נוספים חייגו: 050-8681018     מסיבת צחוק אתם מוזמנים להפעלה מיוחדת במינה, מאד משחררת ומצחיקה הכוללת:

  • תרגילי צחוק מעולם ה"יוגה צחוק".
  • משחקי חברה היתוליים.
  • תרגילי משחק בתנועה.
  • מוזיקה וריקודים משחררים.
  • והרבה הרבה צחוק!

מסיבת צחוקהפעילות מותאמת במיוחד לבני נוער כאשר יש בה דגש רב על אלמנטים רבים המיוחסים לגיל זה: גיל ההתבגרות, המאופיין במצבי רוח משתנים, מתחים עם ההורים, כעסים על המורים וכל עולם ה"בינו לבינה" שבכלל מבלבל, כל זאת ועוד גורם להרבה מתחים ותסכול ובעיקר לתחושה של "אף אחד לא מבין אותי!". אני גאה ואוהבת לעבוד עם בני נוער מכיוון שאני רואה בעבודה איתם אתגר. אתגר לגרום להם לבטוח בי ולתת בי אמון בכך שהם משתחררים, צוחקים איתי ומשתפים פעולה במשחקים ובהפעלה. הצחוק משחרר. ובעזרת הצחוק ניתן להגיע ללב כל אחד ואחת. הצחוק הינו כלי עבורי אשר בעזרתו אני מצליחה להקנות ערכים לבני הנוער שעימם אני עובדת, ערכים כגון: דימוי עצמי, כבוד לזולת, כיצד לשחרר מתחים וכעסים ע"י הצחוק וכיצד להסתכל בפרופורציה על דברים.

מתאים גם לימי הולדת וגם לאירועים בבתי ספר.

 "מיקי אני רוצה להגיד לך שכבר כשדיברתי איתך בטלפון ידעתי שמדובר פה במפעילה שאין דברים כאלה! ובאמת הוכחת את עצמך בגדול! עשית לנו ערב שמח ביותר ולא הפסקנו לרקוד, לצחוק ולשמוח! פשוט יש חשק לעוד!!!"

"רציתי להגיד תודה ענקית על ערב מ=ה=מ=ם!
בזכותכן היה ערב מדהים מלא בחיוכים והנאה!
אז שוב תודה ענקית… אתן פשוט מקסימות!
לא תיארתי לעצמי שאפשר להרים ערב כזה ולגרום לו להיות כל כך כייפי!
אז המון בהצלחה בהמשך ואני בטוחה שאנחנו עוד נפגש שוב… כי באמת הייתן מלכות!"
(עמית בלה, אור הנר)

" אני רוצה להגיד לך שכבר כשדיברתי איתך בטלפון ידעתי שמדובר פה בליגה אחרת! ובאמת הוכחתן את עצמכן בגדול!
עשית לנו ערב שמח ביותר ולא הפסקנו לרקוד, לצחוק ולשמוח!
פשוט יש חשק לעוד!!!"
(מאי ברוקס, כפר סבא)

"ביום שבת האחרון המלצתי על חוויה בסגול להפעלת ערב גיבוש של בני שבכיתה ט'. למי מבינכם שלא יודע, זה ממש לא פשוט לספק נערי טיפשעשרה… מה עוד שהמחנכת הכריזה מול הכיתה שאני המלצתי על ההפעלה כך שבני היה דרוך ומוטרד פן משהו לא ילך. כעבור עשר דקות מתחילת ההפעלה התקשרה אלי המחנכת להגיד לי תודה על ההמלצה וסיפרה שהילדים צוחקים, רוקדים ומענטזים.כשהבן שלי חזר הבייתה עם חיוך הוא אמר לי שהיה ממש כייף ותאמינו לי, לשמוע את זה ממנו זה כבוד!!!"

(גלית מאירי, תל מונד)

  ויש גם מסיבת בנות (לגילאי 13-18) לפרטים נוספים »

Share Button