פעילות פרידה

5 רעיונות מקוריים, מרגשים ומגבשים לפעילות פרידה:

*נכתב בלשון נקבה מטעמי נוחות, אך מתאים לשני המינים

  1. מתנה בזמן: כל אחד בקבוצה לוקח דף וכותב לאותה אחת שנפרדים ממנה 3 דברים:
    –  מה היא הכי אוהבת בה
    – מה היא מאחלת לה לעתיד
    – ממה היא הכי נהנתה איתה יחד בזמן שהן היו יחד.
    מכניסים לקופסת זמן ומי שמקבלת את הקופסא יכולה לפתוח אותה פעם אחת בהווה ובפעם הבאה בעוד שנתיים מהיום כדי לראות אם האיחולים התממשו.
  2. באר האיחולים: כל המשתתפים בקבוצה עומדים במעגל, מושיטים את יד ימין למרכז המעגל בצורת אגרוף, מוציאים את האגודל ומסובבים לצד שמאל. עליהם לתפוס עם האגודל שלהם את האגודל של מי שנמצא בצד ימין שלהם וכך נוצר עיגול של ידיים מחוברות בתוך המעגל.
    ספרו להם שזהו באר האיחולים וכל אחד יכול לזרוק פנימה את כל האיחולים שאנחנו מאחלים למי שאנחנו נפרדים ממנו. לוקחים את יד שמאל (היד המשוחררת), עושים תנועה של זריקה לתוך הבאר וכל אחד ואחת אומרים בתורם מה הם מאחלים למי שנפרדים ממנו ( כמו: הגשמת חלומות, הצלחה בתפקיד החדש, יציאה מוצלחת לפנסיה וכדומה)
  3. סיפור בהמשכים לפעילות פרידה: הקבוצה עומדת במעגל ויוצרת סיפור בהמשכים לגבי מה יקרה עם מי שאתם נפרדים ממנה. לכל אחד מותר לומר רק מילה אחת בתורו וחשוב לומר בהנחיה שאם מישהו שומע אתכם מהצד הוא צריך לחשוב שיש רק מישהו אחד שמדבר ברצף ולכן הסיפור צריך להיות רציף וזורם. כדאי שתתנו בהחלה דוגמא כדי שיבינו איך זה עובד.
  4. מכתב על הגב: לתלות על כל אחד דף A4 על הגב ולחלק לכולם עטים. כל אחד מסתובב בחדר וכותב מה הוא מאחל להם. חשוב לעבור בין כמה שיותר אנשים ולגרום להם להרגיש טוב. מומלץ לשים שיר רקע נעים ושמח. בסוף, הדף נשאר למזכרת.
  5. משחק זיכרון מרגש: מדפיסים מראש תמונות כפולות של חברי הקבוצה ושל מי שנפרדים ממנה ויוצרים משחק זיכרון קבוצתי. כל אחד בתורו מנסה למצוא את התמונה הכפולה. ניתן כמזכרת לתת למי שנפרדים ממנה את התמונות יחד אלבום יפה שתרכשו מראש.

אם תרצו שאנחנו נעביר לכם פעילות פרידה מצחיקה במיוחד, מרגשת ושמחה, בהנחיה מקצועית ועם המון ניסיון אשמח שתצרו איתנו קשר. באהבה, עדי רוזן, חוויה בסגול 0542212646

Share Button